سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود تحقیق فشردگی در ویندوز تحت pdf

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق فشردگی در ویندوز تحت pdf دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق فشردگی در ویندوز تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق فشردگی در ویندوز تحت pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق فشردگی در ویندوز تحت pdf :

اداره کردن فشردگی ها:
ویندوز حرفه ای XP دو نوع تراکم را پشتیبانی می کند:
1-تراکم NTFS
2-فولدرهای متراکم
تراکم NTFS به شما این توانایی را میدهد که فایلها و فولدرها و یا تمام درایوها را متراکم کنید. در شکل بندی NTFS، NTFS فایلها و فولدرها را بطوری متراکم می کند که جای کمتری اشغال کند و شما می توانید اطلاعات بیشتری را ذخیره کند. هر فایل و فولدر در حجم NTFS حالت متراکم یا نامتراکم است.
چهره فولدرهای متراکم به شما این اجازه را میدهد که یک فولدر متراکم ایجاد کنید در حالی که همه فایلهای شما در فولدر به طور اتوماتیک متراکن ذخیره یم شود.
استفاده از فولدرهای فشرده:
چهره فولدرهای متراکم شده در ویندوز حرفه ای XP جدید است و توانایی ایجاد فولدرهای متراکم شده را فراهم می کند و گنجایش آنها را نشان می دهد و چهره فولدرهای فشرده شده در ویندوز حرفه ای XP این اجازه را به شما می دهد که فایلهای بزرگ را فرده کنید همانطور که می توانید همه فایلها را در فلاپی یلا HARD DRIVE ذخیره کنید.
برای ایجاد کردن فولدر فشرده اول کلیک راست می کنیم بعد New compresfolder
که این فولدر فشرده شده را در فولدرهای رایج ایجاد می کند. شما می توانید فایلها را در فولدرها و فایلهای فشرده ایی که به صورت اتوماتیک فشرده شده اند بکشید یا بیاندازید.
اگر شما فایلی را از فولدر فشرده شده در فولدرهای دیگر که فشرده نیست کپی کنید این فایلها طولانی تر فشرده می شوند.
سود استفاده از فولدرهای فشرده شده با چهره فولدرهای فشرده در بر دارد:
1-شما می توانید فایلها و فولدرهای فشرده شده را در هر جدول مخصوص فایل (FAT) یا حجم NTFS ایجاد یا استفاده کنید.
2-شما می توانید مستقیماً فایلها را از فولدرهای فشرده شده باز کنید و در هر برنامه ای که می توانید مستقیماً از فولدرهای فشرده شده اجرا کنید.
3-شما می توانید این فایبهای فشرده شده و فولدرهای را به هر درایو یا فولدری در کامپیوتر یا در اینترنت یا شبکه خودتان حرکت دهید و آنها با برنامه هیا باز دیگر سازگار هستند.
4-شما می توانید encrypt فولدرهای فشرده شده یا که شکل استفاده از این را ایجاد می کنید.
5-شما می توانید فولدرها را بدون کاهش اجرا فشرده کنید.
6-شما می توانید فقط یک فایل را فشرده کنید با ذخیره آن در فولدرهای فشرده شده، اگر شما این فایلها را در فولدرهای غیرمتراکم حرکت دهید یا بیرون بکشید آنها نیز غیرمتراکم می شوند استفاده از فایلها و فولدرهای فشرده شده NTFS
فایلهیا فشرده شده NTFS می تواند با مبنای هر ویندوز یا مبنای MSDOS خوانده و نوشته شود و بدون اینکه با برنامه های دیگر غیرمتراکم شود درخواست شود. وقتی که شما درخواست می کنید Microsoft Word 2000 یا فرمان گرداندن سیستم مثلاً کپی، درخواست دسترسی فایل فشرده شده و نامتراکم کردن فایلها به صورت اتوماتیک در NTFS قبل از دسترس ساختن آنها. وقتی که شما ذخیره فابل را می بندید یا روشن می کنید NTFS این را دواره فشرده می کند. NTFS فضای مبنایی را در اندازه فایلهای غیرمتراکم اختصاص می دهد. اگر شما فایل فشرده را در حجم NTFS با فضلی کافی برای فایل فشرده کپی کنید فضای کافی برای فایلهای غیرفشرده وجود ندارد و شما error می گیرید با این توضیح که اینجا برای فایل فضای کافی نیست و فایل نمی تواند در حجم کپی شود.

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید